سایت کیپر

معرفی سایت ها

سئو سایت همدان با تیم سایت کیپر

سئو سایت همدان با تیم سایت کیپر

اگر در همدان هستيد و به دنبال اين مي باشيد كه سايت خود را سئو نماييد مي توانيد اين امر را به تيم سئو سايت در همدان مجموعه سايت كيپر بسپاريد كه متشكل شده است از جوانان متخصص و با انگيزه اي كه مي توانند در كمترين زمان خواسته هاي شما را به ثمر برسانند . هدف اين مجموعه ارائه خدمات به نحوي مي باشد كه مشتريان بالاترين رضايت را داشته باشند و در كمترين زمان به خواسته هاي خود برسند . سئو سايت امروزه يكي از بهترين راه هاي تبليغاتي براي كليه كسب و كار ها مي باشد به شرطي كه انجام آن را به يك تيم متخصص و متعهد بسپاريد . پيشنهاد ما اين است كه اين مقاله را تا انتها دنبال نماييد تا از كليه موارد لازم براي شروع كار مطلع گرديد تا با خيال آسوده تري بتوانيد انجام سئو خود را به ما بسپاريد در آخر نيز اگر همچنان سوالي باقي ماند مي توانيد با ما تماس بگيريد تا ما نيز با صبر و حوصله به طور كامل و دقيق پاسخگوي شما باشيم .

لزوم سئو سايت در همدان

سئو سايت براي افرادي كه مي خواهند كسب و كار خود را در فضاي اينترنت گسترش دهند يك ضرورت است نه يك گزينه زيرا كه با بهينه سازي سايت شما در گوگل مي توانيد مشتريان جديد بسياري را بدست آوريد مشترياني كه اگر وب سايت شما در رتبه هاي نخست نباشد به سراغ رقابايتان خواهند رفت . امروزه روز اكثر افراد در سراسر ايران خدمات و محصولات خود را در اينترنت جستجو مي نمايند و به خواسته هاي خود مي رسند . اگر شما مي خواهيد كه به شكل نوين فعاليت نماييد و از حالت سنتي خارج شويد و كسب و كارتان دچار ركود و افت نشود بايستي بتوانيد در ابتدا يك سايت خوب داشته باشيد و سپس وب سايت خود را به رتبه هاي نخست گوگل بياوريد . سئو سايت در همدان مي تواند براي شما بسيار كار گشا باشد و بازديدكنندگان زيادي در پي داشته باشد .

ارتقاي كسب و كار شما با سئو اصولي

در هر كسب و كاري كه باشيد اگر بتوانيد وب سايت خود را در ميان رتبه هاي نخست گوگل جاي بدهيد مي توانيد كسب و كار خود را به شدت افزايش بدهيد . فرض كنيد كه شما صاحب يك شركت حمل و نقل يا اتوبار هستيد . اگر وب سايت شما براي كلمه ” باربري همدان ” يا ” اتوبار همدان ” بهينه سازي شود نفرات زيادي با شما در همدان تماس خواهند گرفت زيرا كه افراد بر اساس منطقه اي كه هستند جستجو خواهند نمود . اگر كسب و كار شما فراتر از شهر و استان همدان مي باشد نيز مي توانيد به كسب رتبه هاي نخست در گوگل مشتريان بسيار زيادي را از سراسر ايران جذب خود نماييد . پس همين امروز براي طراحي و سئو حرفه اي اقدام نماييد زيرا كه رقباي شما در اين حوزه وارد گشته اند و طبق معيارهاي گوگل سايت هايي كه قدمت بيشتري دارند از شانس بيشتري براي حضور در نتايج اول برخوردارند .

مدت زمان نتيجه گيري سئو

زمان رسيدن به نتايج دلخواه در گوگل به هيچ عنوان به طور دقيق قابل پيش بيني نيست و اگر شخصي به شما اعلام نمود كه حتما در مدت زمان چهار ماه يا كمتر وب سايت شما را به لينكهاي اول مي آورد به احتما زيادي قصد فريب شما را دارد ، براي سايت هاي صفر و تازه تاسيس حداق شش ماه زمان نياز مي باشد تا كم كم نتايج مثبت در سايت گوگل ظاهر گردد براي كلماتي هم كه رقابت در آنها سنگين مي باشد حتي بايد زماني بيشتر از يك سال را نيز در نظر گرفت البته راه هايي براي كوتاه تر كردن اين زمان وجود دارد كه شامل هزينه هاي تبليغاتي زيادي خواهد بود . به طور كلي شما بايد به ديده پروسه اي طولاني مدت به سئو نگاه كنيد و انتظارات نتايج درخشان در مدت زمان كوتاه را به هيچ عنوان نداشته باشيد در نظر داشته باشيد كه سايت هاي فعلي لينكهاي اول گوگل مدت هاي طولاني است كه فعاليت داشته اند و هزينه هاي بسياري نيز متقبل شده اند و اين ممكن نيست كه شما بتوانيد به راحتي و بدون هزينه جايگاه را از آن ها بگيريد .

شيوه هاي پرداخت هزينه سئو

براي پرداخت سئو شركت هاي مختلف شيوه هاي متفاوتي دارند كه دو مدل پر طرفدار آن به شكل زير مي باشد .

پرداخت به صورت ماهانه : در اين شيوه با توجه به كلمات كليدي مد نظر مشتري و ميزان رقابت آن كلمه مدت زماني كاملا حدودي براي رسيدن به رتبه هاي نخست اعلام مي گردد و با توجه به توافقي كه صورت مي گيرد مشتري موظف است كه به صورت ماهانه دستمزد را به اين مجموعه يا شركتي كه با آن قرار داد بسته است را پرداخت نمايد كه مجموعه سايت كيپر نيز به دلايل زيادي كه هم براي مشتريان مناسب تر هست و هم براي تيم سايت كيپر اين شيوه از پرداخت را پذيرفته است . مبلغ پرداختي هم ابتداي هر دوره بايستي پرداخت گردد .

پرداخت چند مرحله اي : در اين شيوه قرار دادي كلمات مشخص خواهد گرديد و زمان نتيجه گيري بايد به طور كامل ذكر گردد . درصدي از مبلغ كه معمولا پنجاه درصد مي باشد از مشتري دريافت مي گردد و مابقي مبلغ نيز در چند مرحله از مشتري تا نتيجه گرفتن دريافت مي گردد اين شيوه به دليل مشكلات زيادي كه هم براي مشتريان و هم براي شركت ها به وجود مياورد كمتر مورد استقبال قرار مي گيرد .

عقد قرار داد

براي سئو سايت در همدان و آسودگي خاطر مشتريان قرار دادي تنظيم خواهد شد كه در آن تعهدات هر دو طرف و كليه قوانين و مقررات درج خواهد گرديد . اين قرارداد جهت حسن انجام كار ما و اطمينان خاطر شما و همچنين مشخص نمودن كليد واژه هاي مد نظر مشتريان عزيز و مراحل پرداخت منعقد خواهد گرديد . اگر شما توانايي حضور در دفتر ما را داشته باشيد اين قرار داد به صورت حضوري به امضضاي دو طرف خواهد رسيد در غير اينصورت به صورت پست براي شما ارسال خواهد گرديد يا اينكه از طريق اينترنت نسخه پيش نويس براي شما ارسال مي گردد تا پس از تاييد نهايي از سوي شما آن نسخه پرينت ، امضا و سپس اسكن گردد و به ما برسد و سپس ما نيز آن را امضا مي كنيم و نسخه كامل خدمت شما فرستاده ميشود .

+ نوشته شده در  دوشنبه 17 آذر 1399ساعت 1:16  توسط انصاری